Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

Just dreaming....





Τα κανονικά παιδιά





Τα κανονικά παιδιά
Γεννιούνται κανονικά
Μεγαλώνουν κανονικά
Ονειρεύονται κανονικά
Ερωτεύονται κανονικά
Και πεθαίνουν κανονικά

Ω! Πες μου μαμά
Πες μου τι γίνεται μ’ εκείνα τα παιδιά
Που αν και γεννιούνται κανονικά
Δεν μεγαλώνουν κανονικά
Δεν ονειρεύονται κανονικά
Ουτ’ ερωτεύονται κανονικά
Πες μου αν πεθαίνουν
Πες μου, πεθαίνουν;
Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά;

Γιάννης Αγγελάκας
Στην περίπτωση μου, γεννήθηκα κανονικά, μεγάλωσα σχεδόν κανονικά, όμως δεν ερωτεύτηκα κανονικά (και εκεί κάπου στράβωσε το πράγμα!!), και σίγουρα δεν ονειρεύομαι κανονικά. Καθόλου κανονικά!!! Μένει να δω πως θα πεθάνω.. Κανονικά;

12 βρηκαν το κλειδι:

Βασίλης είπε...

το σίγουρο είναι πως και αυτα τα παιδιά πεθαίνουν...απλά δεν έχουν ευχάριστες αναμνήσειες να τα συνοδεύουν...

aggelika είπε...

My dear..φοβάμαι πως δεν κατάλαβες το νόημα της λέξης "κανονικά"..Στην περίπτωση αυτή το κανονικά είναι που πρέπει να αποφεύγεται..

Βασίλης είπε...

Γλυκιά μου...κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται το κάθε τραγούδι διαφορετικά και σε αυτό δεν υπάρχουν όρια ούτε κανόνες...για φαντάσου η ποίηση να συνοδευόταν με οδηγίες χρήσης από τον κατασκευαστή.Θα καταντούσε βαρετή και δεν θα είχε λόγο ύπαρξης...

Nick είπε...

multum pantws k i diki m tapeini apopsi einai pws me to kanonika enoei tin kanonikotita ti norma.

T είπε...

Hi aggelika!
Είπα να δω το blog σου μιας και ανακάλυψες και το δικό μου.Πολύ καλό μπράβο!!!

Αγγελική Στ. είπε...

Θέλεις να τα κάνεις όλα κανονικά; Γιατί και τα μη κανονικά ωραία είναι... δεν νομίζεις;;

aggelika είπε...

tereza, thanks θα σε επισκέφτομαι συχνά απο δω και πέρα γιατί το σινεμά απ' οτι θα χεις καταλάβει είναι η λατρεία μου!!

sunshine, τα κανονικά είναι που σιχαίνομαι!

Κώστας είπε...

Πω πω μεγάλωσα με αυτό το τραγούδι-ύμνο απ τις Τρύπες!

Τελικά όντως έχουμε τα ίδια μουσικά γούστα ;)

APSOY είπε...

Εγώ κανονικά δε θα έπρεπε να γράψω.
Εγώ ακανόνιστα θα έπρεπε να γράψω...
Είμαι ακανόνιστος, ή μη κανονικός!
Μπερδεύτηκες; Κι εγώ!

Άσε, μη κάνω και κανά σαρδάμ στο Θεό. Θα του πάρω συνέντευξη αργότερα.
Προς το παρόν, πήρα συνέντευξη από τη μοναξιά!

Την ακανόνιστη μοναξιά, όχι την κανονική...! Αυτή που μου έχει αδυναμία!;)

Καλώς σε βρήκα!

Ανώνυμος είπε...

Κανονικά....??? ''Βαριά'' λέξη... Δεν νομίζεις? κ γιατί ν πρέπει μια λέξη ν ορίζει τι ειναι σωστό, ''κανονικό''...? Ο καθένας έχει τν τρόπο του ν καταλαβαίνει τι είναι ''κανονικό'' για εκείνον κ τι όχι...

aggelika είπε...

Σωστή Emy!! Έτσι και για μένα είναι κανονικό να μαι στον κόσμο μου όλη μέρα, να φοράω βυσινι allstar με πράσινο παντελόνι, να κάνω τις ροζ ανταύγες που θέλω και ας μην μου πηγαίνουν, να προτιμώ να κοιμάμαι παρά να βγαίνω έξω βόλτα... ε? τι λες?

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ μ'αυτά που λες .Κανονικό είναι αυτό που εκφράζει εσένα και όχι το κοινό.Οπότε κάνε αυτό που θες