Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Is there anybody there?

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, με μάγευε να κοιτάζω τον ουρανό την νύχτα. Καθόμουνα με τις ώρες και χάζευα γνωστά και άγνωστα αστέρια. Αυτό συνεχίζεται μέχρι τώρα. Ειδικά τα καλοκαίρια στη Κρήτη, κάθομαι έξω μέχρι αργά και δεν κάνω τίποτα, παρά μόνο κοιτάζω τον ουρανό. Και ονειρεύομαι.

Πιο πολύ απ’ όλα όμως μου αρέσει το Φεγγάρι. Ασκεί μια μαγεία πάνω μου που δεν μπορώ να καταλάβω από που αντλείται. Όταν ήμουν μικρή έβλεπα το μονοπάτι που σχηματίζει το καθρέφτισμα του πάνω στη θάλασσα και έλεγα στον πατέρα μου: ‘‘Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι;’’ Καθώς μεγάλωνα άλλαξε και ο τρόπος που το αντιμετώπιζα. Το μυστήριο όμως δεν έφυγε ποτέ.

Δεν ξέρω τι με μαγεύει τόσο… Ίσως φταίει το ότι είμαι ένας εκ γενετής dreamer και η φαντασία μου καλπάζει όταν βλέπω τον νυχτερινό ουρανό με τ’ αστέρια να οργιάζουν και το Φεγγάρι να παίζει κρυφτό με τα σύννεφα. Ίσως πάλι φταίει το ότι απογοητεύτηκα από νωρίς με αυτόν εδώ τον κόσμο και αναζητώ έναν άλλον εκεί πάνω…

21 βρηκαν το κλειδι:

Stardustia είπε...

Το φεγγάρι… είναι δυνατόν να μη σε μαγεύει αυτή η από δανεική φωτιά φωτεινή σφαίρα; Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο δυνατά ένιωθα την παρουσία του, εκείνο το… μακρύ «φεγγάρι» που πέρασα στη «χώρα της παλίρροιας», τη Νορμανδία, όπου η δύναμή του έκανε τον ωκεανό να χορεύει στο μελωδικό του ρυθμό…

People at risk είπε...

Δεν παίζεσαι....Πολύ καλο... συνέχισε να γράφεις δικά σου... Μια νέα blogger θα ταράξει τα νερά...

Tradescadia είπε...

Αυτή η Σελήνη...Κι εμένα μου έκλεινε από μικρή το μάτι και με μάγευε...Όμορφα είναι στην ονειροχώρα σου! Καλημέρα!

Person I. είπε...

Τ΄αστέρια κρύβουν τα όνειρά μας. Αν δεν κοιτάμε τ' αστέρια, πώς θα βρούμε τα όνειρά μας; Πάντα να κοιτάς ψηλά... Καλώς σε βρήκα

T είπε...

Asxeto aggelika alla mou les pws bazeis labels pou thelw ki egw?
Polu kalo arthro sou pragmati!!!!

aggelika είπε...

tereza, πας εκεί που λέει template, μετά "add a page element" και θα το βρεις.. Είναι πολύ απλό.

helorus είπε...

Με ταξίδεψες όμορφα σε νυχτερινό ουρανό αγκαλιασμένο με θάλασσα, κι ας είμαι ακόμα μες στην πόλη αυτή κλεισμένος. Καλό σου βράδυ.

Zissis είπε...

Κάποτε μίλαγα στο φεγγάρι. Αλήθεια! Εκεί προς Γυμνάσιο-Λύκειο μεριά, του μίλαγα.
Ένα βράδυ του είπα πως μακάρι να ήμουνα στην θέση του, να έβλεπα τον κόσμο από ψηλά, μακριά. Μου απάντησε!
Ε,ναι λέμεεεε.
Είπε:"Άσ'το δεν θες να είσαι στην θέση μου. Είναι πολύ μοναχικά εδώ πάνω μάγκα"

Δεν έχουμε ξαναμιλήσει από τότε.
Που κ που του κλείνω το μάτι όταν γεμίζει κ γουστάρει. Έτσι για τα παλιά.

raslowbap είπε...

Μου αρέσει πολύ τρόπος που γράφεις. Πάντα χαίρομαι για τους ανθρώπους που βρίσκουν την δύναμη να ονειρεύονται, να γαντάζονται και να δημιουργούν. Καλή συνέχεια

Αγγελική Στ. είπε...

φεγγαροθεραπεία λοιπόν... (κατά το ταβανοθεραπεία που λέει ένας φίλος μου...) Ωραία..

aggelika είπε...

people at risk, προσπαθώ να γράφω δικά μου αλλά δεν έχω πάντα έμπνευση...

tradescadia, ωραία είναι πράγματι και δεν θέλω να ξυπνήσω...

egggog, και εγώ μιλάω ακόμα με το φεγγάρι όταν είμαστε τα δυο μας!!

sunshine, ταβανοθεραπεια? Να κοιτάς το ταβανι?...καλό και αυτό, ένα άλλο άθλημα στο οποίο είμαι πρωταθλήτρια.

Oneiroghteuths είπε...

Πρόσεχε όμως! Κάνοντας όνειρα μπορεί να ξεχάσεις να ζήσεις αληθινά, να προσπεράσεις τη ζωή ή ακόμα χειρότερα να σε προσπεράσει αυτή...
Πλέον ζω για να ονειρεύομαι και ονειρεύομαι ότι ζω!

aggelika είπε...

oneiroghteuth, κι αν η πραγματικότητα είναι τρισάθλια και ο μόνος τρόπος για να συνεχισεις είναι με το να κάνεις όνειρα? Δυστυχώς σε μια τέτοια φάση είμαι τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο το άρθρο σου... Μ αρέσει που μου λες οτι δεν μπορείς ν γράψεις... Τέσπα, εγώ πιστεύω πως με το ν ονειρεύσαι μπορείς ν προχωράς στη ζωή σου.. κ το φεγγάρι... τι μου θύμησες τώρα... Πραγματικά αξέχαστα βράδια στν Πελοπόννησο... Ώρες κοιτάζοντας το... Είναι δυνατον ν υπάρχει άνθρωπος που ν μν τν μαγεύει το φεγγάρι? Δν νομίζω.... Συνέχισε ετσι... Περιμένω κ άλλα άρθρα σου...

APSOY είπε...

Α-χααααααα!
Ώστε όλοι μιλάμε ταυτόχρονα στο φεγγάρι; Γι αυτό δε μου απαντάει;;;

Aggelika?
Ένα μεγάαααααλο φιλί
:************** (ηχηρό μάλιστα)! :)

aggelika είπε...

Thanx για το φιλι Apsou.... Με ξεκούφανε!!

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Καλά όλα αυτά .Και γω ονειρευόμουν μικρός με τα αστέρια που πέφταν. Μετά είδα ότι δεν αξίζει να ονειρεύεσε αν δεν τα πραγματοποιήσεις....Αν και δεν σε ξέρω καιρό θα σου λεγα να σκεφτείς πως να τα πραγματοποιείς

aggelika είπε...

γιώργο @@@, και αν πραγματοποιήσεις όλα τα ονειρά σου μετά τι θα κάνεις?? Τι νόημα θα έχει η ζωή χωρίς το όνειρο?

Ανώνυμος είπε...

Χωράνε όμως όνειρα σε τούτο το πνιγηρό τοπίο...?

Ανώνυμος είπε...

Πάντα θα υπάρχουν όνειρα να πραγματοποιήσεις,άλωστε πολλά είναι δύσκολο έως και ακατόρθωτο να πραγματοποιηθούν

Iliaxtida είπε...

ααααχ....πες τα!!! :)