Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

My name is Brazil!

Μετά από πρόσκληση του desa...

...πρέπει να γράψω από που εμπνεύστηκα το όνομα του blog και το nickname μου. Το ψευδώνυμο δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο, μόνο το όνομα μου σε μια πιο γερμανική έκδοση! Πίσω από το όνομα του blog όμως κρύβεται το όνειρο μιας ζωής...





...και αυτό είναι φυσικά ένα ταξίδι στην Βραζιλία! Προς το παρόν βέβαια αυτή η επιθυμία είναι ακόμα στο στάδιο του ονείρου! Γι' αυτό και ο τίτλος -->Dreaming Brazil<--!! Η ψύχωση για την Βραζιλία δημιουργήθηκε σταδιακά. Αρχικά από το ποδόσφαιρο, είμαι φανατική εθνική Βραζιλίας!! Σιγά σιγά άρχισα να ασχολούμαι όλο και πιο πολύ με την Βραζιλία, με τα τοπία, τους ανθρώπους... Και φυσικά μαγεύτηκα! Σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τα ταξίδια γενικά, δημιούργησε το τέλειο όνειρο! Ελπίζω μόνο να μην μείνει όνειρο!!
Σε όλη αυτή την ιστορία έμπλεξα και τον πατέρα μου!! Γιατί με ποιον θα πάω Βραζιλία, αν ποτέ πάω?? Λέμε λοιπόν (στα όνειρα πάντα!) να πάμε Βραζιλία το 2014, όταν θα γίνεται το Μουντιάλ εκεί! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή!!

Αχ... όνειρα, όνειρα....

Πετάω το μπαλάκι στους...
"dazed & confused", love & poison, apsoy, melina...
και σε όποιον άλλο θέλει!

15 βρηκαν το κλειδι:

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοείς πετάς το μπαλάκι? Ό,τι και να εννοείς θα φροντίσω να ανεβάσω στις χαμηλές πτήσεις μουσικές από βραζιλία!... Πάμε μαζί μπραζίλ! Εσύ μουντιάλ και εγώ στο δρόμο!

raslowbap είπε...

Εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου και να ταξιδέψεις στην Brasil. Βέβαια όταν συμβεί αυτό μήπως θα πρέπει να αλλάξεις το όνομα του μπλογκ; Καληνύχτα...

aggelika είπε...

-melina, εννοώ ότι σε καλώ να μας πεις από που εμπνεύστηκες τα ονόματα των blog σου και τι σημαίνουν για σένα.. Έλα και εσύ Brazil! όλοι οι καλοί χωράνε!!

-raslowbap, ευχαριστώ..
το έχω σκεφτεί και αυτό! Θα φτιάξω άλλο όταν θα πάω στην Βραζιλία! Δεν θα έχει λόγο να υπάρχει αυτό το blog τότε! Θα το ονομάσω "Living in Brazil" γιατί φυσικά αν πάω ποτέ Βραζιλία δεν θα κάνω και τον κόπο να γυρίσω!!
Πες μας και εσύ αν θες από που εμπνεύστηκες το blog σου..
Καληνύχτα..

Equilibrium είπε...

Σου εύχομαι λοιπον γρηγορα να μετονομασεις το μπλογκ σου σε Living in Brazil... ;)

Unknown είπε...

και απο παίκτες δηλαδή να φανταστώ Κακά; μην πεις ροναλντίνιο μόνο..

If...ιγένεια είπε...

Θα με βάλετε και μένα σε μια βαλίτσα?ε?ε?

APSOY είπε...

Δεν έχω πάει Βραζιλία, αλλά έχει ζήσει για κάποιους μήνες εκεί η κολλητή μου και δηλώνει πως είναι από τις ομορφότερες χώρες (και έχει πάει σε πολλές...;))!!!
Να πας, στο εύχομαι και πιό σύντομα από το 2014! :D

...Όσο για το όνομα μου, η απάντηση είναι πολύ μικρή για ποστ!!!(άσε που δε θα μπορώ να το ντύσω με φωτογραφίες όωπς εσύ...φαντάζεσαι??? η χαρά της zewa θα είναι...χαχαχαχα)!
Απλά είμαι αρρωστιάρης και συχνόπυκνα γριπώνομαι! :D
Οπότε... αψούυυυυ....
(αλήθεια λέω ;)...χεχε)!!!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση ταξιδιάρα! :)

Ανώνυμος είπε...

ok! opos zitises!!!

aggelika είπε...

-equilibrium, ευχαριστώ! Θα σου στέλνω καμιά καρτ ποστάλ από Brazil!

-narita, Kaka φυσικά!!! Ποιον ροναλντίνιο μου λες εσύ.. Για τον Κακά είχα πάει μέχρι και στο ΑΕΚ-Μίλαν πριν από έναν χρόνο!! Τον καμάρωσα από κοντά!!
Καλή σου μέρα..

-if..igeneia, αμεεεε, όσο πιο πολλοί τόσο το καλύτερο!

-apsoy, ας πάω εγώ κι ας είναι και το 2024!! ώστε έτσι ε.. έχεις κολλητή που έμενε στην Βραζιλία... Δεν τα λένε αυτά!
Κι εσύ αρρωστιάρης?!? Και εγώ ρε συ! Θα μπορούσαν και μένα να με λένε apsoyla! Τον προηγούμενο μήνα 2 φορές συναχώθηκα!! Βάσανο!
Καλημέρα..

πνευμα είπε...

Σου εύχομαι να ταξιδέψεις σύντομα στην αγαπημένη σου Βραζιλία και να χαθείς στα χρώματα και της μουσικές της.

Καλησπέρα

fish eye είπε...

παντα υπαρχει ενα ονειρο..ομορφο το δικο σου..

aggelika είπε...

-πνευμα, ευχαριστώ.. μακάρι να τα καταφέρω κάποτε!

-φεγγαραγκαλιές, ευχαριστώ.. όλα τα όνειρα είναι όμορφα! Καλώς ήρθες στο blog μου..

-if.., καλό σου απόγευμα!

desa είπε...

Πως και δε θες να πας με το αμορε?
Μέχρι το 2014 έχεις πολύ καιρό για να το προετοιμάσεις καλύτερα. Μακάρι μέσα από αυτό το μπλογκ να μας περιγράψεις το ταξίδι σου τότε.

aggelika είπε...

-desa, τι να το κάνω το αμόρε? Τόσους σοκολατένιους Βραζιλιάνους έχει η Βραζιλία!! Να μην τους δοκιμάσω?

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΓΑ ΤΑ ΧΡΙ6ΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΕΤΟΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑ, ΕΧΕΙ 6ΧΕΔΟΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕ6ΤΡΕΨΑ Κ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΩ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟ6Ο ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΑ6Α. 6ΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ 6ΥΝΤΟΜΑ.