Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Γαλάζιο με πορτοκαλί...

Είναι ωραία η θάλασσα...




... γιατί παραμένει πάντα γαλάζια, όσο κι αν πασχίζουμε να την κάνουμε γκρι!

Κι είναι ακόμα πιο ωραία η γαλάζια θάλασσα κάτω από το φως του ήλιου την αυγή, με τις πορτοκαλί ανταύγειες πάνω στις ράχες των κυμάτων!





.
.
.
...για ένα καλοκαίρι που δεν θέλω να τελειώσει! (ποτέ!- πάντα είχα πρόβλημα αποχωρισμού με τα καλοκαίρια!)

(μύρισε Ιούλιος??)
(είμαι εκτός χρόνου πάλι!!!)
(αλλά δεν πειράζει... γιατί είναι ωραία η θάλασσα!)




10 βρηκαν το κλειδι:

Ξωτικουλι είπε...

Aσε το καλοκαίρι να φύγει καλή μου...Θα είναι μεγαλύτερη η χαρα όταν γυρίσει.
Η προσμονή είναι υπέροχο πράγμα!!!

Να έχεις πάντα καλοκαίρι, γαλάζιο με πορτοκαλί στην καρδια σου, και ας ρίχνει καρέκλες έξω!!

Φιλί

jacki είπε...

Εγώ πάλι περιμένω πως και πως να έρθουν τα χιόνια κλπ..
Χειμώνας..
Ωραία εποχή.

pafa64 είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω

Όμορφο το χρώμα

αλλά και το γκρί έχει τη μαγεία του.

Είναι ωραία η θάλασσα!

και το καλοκαίρι της πάει πολύ

αλλά και ο χειμώνας με το χιόνι

δίπλα στο τζάκι με καλή παρέα.

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Δεν είναι πάντα γαλάζια η θάλασσα. Είναι μάλιστα ελάχιστα γαλάζια. Και μιας και μπαίνουμε στο Νοέμβρη... είναι πάντα γκριζοπράσινη η Θάλασσα... Όμορφο blog...

the BluElephant είπε...

!






(τα σχόλια είναι περιττά)

zekia είπε...

χεχε βρισκόμαστε σε διαφορετικό χρόνο όντως, την ώρα που διαβάζω το πόστ σου εγώ απολαμβάνω τον ζεστό καφέ μου και σκέφτομαι πόσο ωραίος είναι ο ζεστός καφές!
Συμφωνώ στο πορτοκαλί όμως. Αυτό το πορτοκαλί είναι το καλύτερο μεθύσι για τα μάτια:)

raslowbap είπε...

Καλησπέρα aggelika,

Άργησα λίγο , αλλά λένε πως η γιορτή κρατάει 40 ημέρες ( φτηνή δικαιολογία ). Χρόνια σου πολλά για χθες και μακάρι πάντα να "είσαι εκτός χρόνου" και να μην αποχωρίζεσαι τα καλοκαίρια . ΑΑΑΑ
Μακάρι κάποτε να βρεθείς και εκτός τόπου και να βρεθείς στην Βραζιλία που τόσο ονειρεύεσαι.

Την καληνύχτα μου.

raslowbap είπε...

Aggelika ένα γεια πέρασ να πω. Ελπίζω ό,τι σε κρατάει εκτός blogging να είναι για καλό ( ένα ταξίδι στη Βραζίλια ας πούμε ) .
Ελπίζω να είσαι καλά.

Την καλημέρα μου

PeNNy LaNe είπε...

Πες μου θάλασσα... :)

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά aggelika,

Που έχεις χαθεί; Γιατι δε γράφεις τα όμορφα ταξιδιάρικα κείμενα σου;

Ελπίζω να είσαι καλά όπου είσαι και ό,τι κάνει!

Αναγνώστης Γιώργος