Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Πίνω....


…στην υγειά όλων εκείνων που συνεχίζουν να προσπαθούν να με κάνουν να σιχαίνομαι τον εαυτό μου. Δεν τα καταφέρνετε, μαϊμούδες, όσο κι αν προσπαθείτε. Το μόνο που θα πετύχετε στο τέλος είναι να μισήσω εσάς. Γι αυτό συνεχίστε έτσι. Καλά τα πάτε. Είναι αυτό ακριβώς που μου χρειάζεται!

‘’Δεν μας χορταίνεις, μαϊμού, δεν μας χορταίνεις.
Θέλουμε κι άλλο ψέμα…
Πριν ξεψυχήσεις, πριν χαθείς ξελόγιασε μας

Πες μας γι' αυτούς που δεν αντέχουν να ζουν
πλάι σε σκιές που ενώ αιμορραγούν
μάσκες φορούν και επιμένουν ν' αγοράζουν
επιμένουν να πουλάν επιμένουν να μισούν και ν' αγαπάν’’

(Κράτα το show μαϊμού- Τρύπες)

5 βρηκαν το κλειδι:

Λυδία είπε...

ποτέ κανείς να μην καταφέρει τέτοιο πράγμα aggelika μου!

jacki είπε...

Κι όμως α καταφέρνουν μια χαρά.
Καλημέρα.

thesikaleon είπε...

εγώ δεν έχω γνωρίσει ποτέ κανέναν που να σιχαθήκε τον εαυτό του!

Άρα οι μαϊμούδες άδικα παιδεύονται...

Β.Σ. είπε...

-και τί δεν κάνατε για να με θάψετε
όμως ξεχάσατε πως ήμουν σπόρος-

ΝΤΙΝΟΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ.

aggelika είπε...

λυδια, jacki, thesikaleon,
το αποτέλεσμα είναι πάντα καλό όταν βρίσκεσαι με άθλιους ανθρώπους.. σε κάνουν να εκτιμάς περισσότερο τον εαυτό σου..
Καλή σας μέρα..

plhsion tou poihth,
Καλώς ήρθες..