Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Lost control....




Life.. has betrayed me once again
I accept that some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony
and it's left me with a chemical dependency for sanity.

Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?

I'm coming to an end,
I've realized what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control
Lost control...

Lost control, Anathema,
το συγκρότημα που έμαθα και αγάπησα μέσα από αναρτήσεις άλλων blogger!

6 βρηκαν το κλειδι:

Love and Poison είπε...

Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν έχασες κανέναν έλεγχο και ξέρεις πολύ καλά τι σου συμβαίνει...

Πιο προσεκτική/απαιτητική με τους γύρω από σένα να γίνεις...

Φιλιά
χχ

maria λεμονατη! είπε...

οι anathema ειναι καταπληκτικοι!
τα καλα του blogging :)

desa είπε...

Οι Anathema είναι οραίοι αλλά δε σε βοηθάνε να ανέβεις ψυχολογικά. Αλλά είναι οραίοι, η αλήθεια να λέγεται.

aggelika είπε...

-love & poison, λες ε? Εγώ πάλι πως πιστεύω ότι είμαι στα πρόθυρα?!?

-maria λεμονάτη, δεν ξέρεις πόσα συγκροτήματα-βιβλία-ταινίες έχω μάθει από άλλους blogger! Καλή σου μέρα..

-desa, επειδή εγώ είμαι παράξενη ανεβαίνω και με τους Anathema! Φτάνει να μου αρέσει το τραγούδι!

If...ιγένεια είπε...

Όλοι χάνουμε τον ελέγχο που και που..

πνευμα είπε...

Μερικές φορές όμως αξίζει να χάνεις τον έλεγχο δεν νομίζεις?

Υπέροχο τραγούδι!

Καλημέρα