Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

Προεκλογικά νεύρα....

Δεν ήθελα να ασχοληθώ με τα πολιτικά και τις επερχόμενες εκλογές στο blog μου. Ωστόσο, έγινε κάτι που μου την έδωσε και δεν ήθελα να το αφήσω ασχολίαστο.

Κάποιος υποψήφιος βουλευτής, ο ‘‘κύριος’’ Γεωργιάδης (βέέέβαια, πολύ γνωστός!), που ούτε καν εκλέγεται στην εκλογική μου περιφέρεια, έστελνε μηνύματα στο κινητό του πατέρα μου και τον πληροφορούσε σε ποιες εκπομπές θα εμφανιστεί, τα κανάλια και τις ώρες! Έστειλε δυο μηνύματα, ένα χτες και ένα προχτές, και, που ξέρεις, μπορεί να έχει και συνέχεια! Γιατί βέβαια εμείς δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς να δούμε την φάτσα του ‘‘κύριου’’ Γεωργιάδη στην τηλεόραση κάθε μέρα! Τον έχουμε τόση ανάγκη που θέλουμε ειδική ενημέρωση για το που θα εμφανιστεί! Μην ξεχάσετε ‘‘κύριε’’ Γεωργιάδη την επόμενη φορά που θα πάτε στην τουαλέτα να μας ενημερώσετε γιατί θα πεθάνουμε από την αγωνία! Ευτυχώς για τον ‘‘κύριο’’ Γεωργιάδη που δεν γινόταν να απαντήσω στο μήνυμα γιατί θα του έστελνα ένα πολύ ωραίο «Χεστήκαμε»!!

Ψάχνοντας, τυχαία έπεσα πάνω σε αυτό.

16 βρηκαν το κλειδι:

Haris είπε...

Αλήθεια: το μόνο που ζητώ και εγώ είναι να μπορώ να τους απαντήσω πίσω.

Nathalie είπε...

Εμένα μου τηλεφώνησαν και μου είπαν "Έχετε την αγάπη του κυρίου Τάδε,Συνδιασμός Τάδε,κλπ". Γελοίοι..

Unknown είπε...

Xμμ δουλειά με μέλλον.

Equilibrium είπε...

Κι εμένα συνεχώς τηλ. για να παραβρεθώ στι ομιλίες τους.. Ευτυχώς που η προεκλογική περίοδος διαρκεί λίγο γιατί τα νεύρα μου κρόσια θα'χαν γίνει...! lol

Loth είπε...

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ!!
ΜΑΥΡΟΟΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΟΟΟΟ

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΑ..ΜΑΑΑΤΣ!

aggelika είπε...

Και ναι! Ήρθε και τρίτο μήνυμα!! Δουλειά δεν είχε ο διάβολος...

@hari, κάτι ξέρουν και δεν αφήνουν αριθμό! όλοι θα τους έπερναν και θα τους έβριζαν μετά!

@natalie, αγάπη ε? τι άλλο θ ακούσουμε..

@narita, ναι!όπως και αυτή του επικοινωνιολόγου! Όλη τη δουλειά αυτοί την κάνουν!

@equilibrium, να υποθέσω πως πήγες σε όλες?? Είναι ελεϊνοί πάντως!

@loth, και φάσκελο! Καλημέρα..

pittermilk είπε...

τυχερουλα δν θα ψηφησεις


shine on you crazy diamond

Argy είπε...

To epsakse o pateras sou gia ta prosopika dikaiwmata??? apo pou ki ws poy kseroun ta stoixeia kai ta synafei???

xmmmmm endiaferwn e???

raslowbap είπε...

πάλι καλά που αυτή η προεκλογική περίοδος δεν κράτησε πολύ. Εμένα αυτό που με χαλάει πιο πολύ από όλα είναι τα ηχογραφημένα μηνύματα που χρησιμοποιούν πλεόν για τις τηλεφωνικές επικοινωνίες.

aggelika είπε...

Ο ''κύριος'' Γεωργιάδης δεν μας ξέχασε ούτε σήμερα!! Τέταρτο μήνυμα!
Α! Σήμερα μας θυμήθηκε και η ''κυρία'' Γκερέκου! Αυτή δεν μπορώ να πω.. είναι πιο ευγενική, στέλνει και στις γιορτές ευχές! Σαν παλιά οικογενειακή μας φίλη έχει καταντήσει!

@pittermilk, σε αυτό είμαι τυχερή! Το προεκλογικό πρίξιμο όμως και εγώ το τρώω! Shine!

@argy, οι τηλεφωνηκές εταιρίες φταίνε που δίνουν τα νούμερα. Από κει και πέρα δεν γίνεται τπτ!

@raslowbap, σε αυτό τουλάχιστον είμαστε τυχεροί!

Κώστας είπε...

Ο Γεωργιάδης είναι ο γνωστός με το babyface της νδ ή άλλος;

Ανώνυμος είπε...

kataforos laikismos... kai prepei emeis na anextoume loipon ton kathe m@@@@@ pou tha rixnei to epipedo tis politikis genikotera?... kala vevaia sti nd einai pantou pesmeno to epipedo... aparadektoi oi politikoi... krima pou xalane tin politiki!!!

Byronas είπε...

Δεν νομίζω ότι τα δίνουν οι τηλεφωνικές εταιρίες. Μάλλον πηγαίνουν σε συλλόγους και ζητάνε λίστες με μέλη (και είχες την ατυχία να δώσει το κινητό σου για άμεση ενημέρωση από τον σύλλογο!).

Εδώ έχει διαφήμιση γνωστό κόμμα στο Windows Live Messenger, στα sms θα κολλήσουν;

Chameleon_Dark είπε...

Καλά, η διαφήμιση στο Windows Messanger Live πραγματικά με εξοργίζει, δεν το συζητώ! Χωρίς φυσικά να πηγαίνουν πίσω τα μηνύματα[ηχογραφημένα ή μη...] στα κινητά...

Πιστεύω (χωρίς να το έχω ψάξει πολύ-ίσως κάποιος θα έπρεπε να το κάνει κάποια στιγμή, κάποιος σαν τον Οργανισμό Προστασίας Ιδιωτικών Δεδομένων[λέω εγώ τώρα...], ότι τίθεται θέμα παράνομης χρήσης των προσωπικών μας στοιχείων,όπως αυτά συλλέγονται αποθηκεύονται στις βάσεις δεδομένων των τηλεφωνικών εταιριών...Αλλά ξέχασα, στην Ελλαδάρα ζούμε, ας μην το ξεψυρίζουμε και πολύ το θέμα...

Κώστας είπε...

Εδώ έχει διαφήμιση γνωστό κόμμα στο Windows Live Messenger, στα sms θα κολλήσουν;

Πάλι για τη ΝΔ μιλάμε...

Το επιβεβαιώνω κι εγώ

Υγ: Και είναι και στο yahoo messenger.

aggelika είπε...

@κώστα, ναι αυτός της νδ ειναι.. ευτυχώς τελείωσε τώρα!!

@melina, αφού έχουν σαν κίνητρο μόνο το κέρδος φυσικό να μην νοιάζονται για την πολιτική γενικότερα. ποιος τους εκλέγει όμως? Γιατι σίγουρα όλοι αυτόι δεν είναι εκεί που είναι από μόνοι τους! Άρα κάποιος άλλος φταίει..

@byrona, το θέμα δεν είναι ποιος δίνει τα τηλέφωνα. Το θέμα είναι ότι φτάσανε σε τέτοιο σημείο ψηφοθηρίας! Την επόμενη φορά θα πέρνουν τα σπίτια στην σειρά και θα χτυπάνε τις πόρτες για να σιγουρέψουν τις ψήφους!!

@chameleon_dark, ακριβώς.. στην Ελλαδάρα ζούμε.. Ακόμα και να αποδειχτεί ότι είναι παράνομο κανείς δεν θα πει τπτ!